Thursday, April 22, 2010

Durian Kahwin / Cenderahati perkahwinan / Wedding favors

Kalau cakap pasal DURIAN KAHWIN, mesti macam-macam yang terlintas kat fikiran kamu, kan? Apa itu DURIAN KAHWIN?

image

Jadikan durian sebagai doorgift kahwin, kah?

Ke letak durian dalam dulang hantaran?

Takpun, jamu tetamu dengan pesta durian masa kenduri?


Istimewa buat bakal-bakal pengantin yang masih tercarik-carik hadiah/cenderahati perkahwinan yang sesuai untuk tetamu, mungkin DURIAN KAHWIN punya jawapannya. Macam-macam pilihan cenderahati perkahwinan yang unik dan lain daripada yang lain serta ditawarkan dengan harga baik punya. Siap boleh customized bubuh nama pengantin, lagi. Ala-ala artis, you!


Nak yang moden, tradisional, ala kampong, praktikal, ala datuk-datin, pendek kata, macam-macam ada! Yang penting, fulus pun nak kena ada :p


Jom, cuci mata jom!


IMG_2440

Kotak Tisu Pasir

Bagi pencinta alam semulajadi, cenderahati ni sangat sesuai untuk dihadiahkan kepada tetamu. Kotak tisu yang bertatah kerang, siput dan pasir putih tepi pantai ni seolah-olah membawa sekali tetamu kamu menghargai alam di samping meraikan majlis perkahwinan kamu. Wah, 2 pengisian dalam 1 gitu! Klik je kat Kotak Tisu, macam-macam jenis kotak tisu ada, yang kecik, besar, bersalut songket pun ada tau.


IMG_2647

Kalendar Abadi Mini 3

Ini pulak buat yang sangat mementingkan masa. Selain tu, ia sangat praktikal untuk kegunaan tetamu letak atas meja pejabat mereka kelak. Lepas tu, takde alasan diorang buat-buat lupa nak bagi hadiah pada tarikh ulangtahun perkahwinan kamu yang sah-sah terpampang trang tang tang kat atas nombor kalendar tu, kan? Betul-betul praktikal lah (-_-)


r o q

Koleksi Fridge Magnet

Bagi pengumpul fridge magnet macam aku, dah tentu akan terkinja-kinja gembira bila dapat cenderahati macam ni buat tambah koleksi kat peti sejuk sendiri. Dah lah kiut, rare pulak tu! Kalaulah ada mana-mana pengantin yang bagi benda ni sebagai doorgift, gerenti tak jemput pun, aku dengan muka tembok besar China akan datang sendiri :p


IMG_3544

Bag Handphone Batik Cinta

Sesuai buat pencinta batik yang sedang bercinta. Yang tak boleh lekang handphone dalam tangan. Sambil bercinta, sambil menghargai seni batik warisan bangsa. ewah. Oh, selain jenis Cinta, ada jugak jenis Bahagia, Abadi dan sebagainya lah. Klik je kat Koleksi Batik. Berderet haa, keluar.


Amacam?

Terliur, kan?

Bukan tu je tau. Ada banyakkkkkkk lagi macam yang kat bawah ni. Eksklusif dari DURIAN KAHWIN khas untuk anda.


image

Produk VIP Eksklusif

Memang betul-betul eksklusif lah. Boleh customized ikut selera masing-masing. Takkan dapat di Ayer Hitam mahupun di Nilai 3. Hanya di DURIAN KAHWIN.


Nak tempah macam mana?

Semuanya dihujung jari je. Buat tempahan kat sini. Ikut langkah-langkah yang diberi, 1-2 bulan dari tarikh tempahan, dah siap dan terus dihantar ke depan muka pintu rumah kamu! Istimewanya lagi, kamu tak perlu bayar lump sump, sebaliknya bayar 70% daripada jumlah harga pembelian. Lepas barang dah siap, dan kamu berpuas hati, barulah bayar bakinya 30% sewaktu nak ambil tempahan.


Tak puas hati tengok kat web je, ada sampel tak?

Selain pembelian secara online, kamu boleh melawat showroom DURIAN KAHWIN di Mutiara Damansara (10am – 6pm, Weekdays). Takpun, boleh jugak boleh bertemu empat mata dengan towkey kedai dan boleh mintak diskaun lebih hebat lagi kat alamat berikut :

Suite 24-3, Jalan 3/146,
Bandar Tasik Selatan
57300
Kuala Lumpur
Malaysia


Dan, untuk temujanji boleh hubungi Nurul di talian :

Phone Number :+(6) 016.2149995
Fax Number:+(6) 03.90576858


Kalau macam terpinga-pinga lagi, jom masuk sini :

http://www.duriankahwin.com

bannerduri

DURIAN KAHWIN bagi diskaun durian runtuh, weh! Untung-untung, ada pesta buah durian sekali :p Cepat, ramai-ramai serbuuuuu!!!



Isu BUMPER Kahwin : Sama-sama tolong bisnes orang Melayu.

3 comments:

  1. eh eh.
    dah ushar2 barang kawen nampaknye :p

    ReplyDelete
  2. ya, memang menarik, DIY juga boleh nampak cantik macam branded designer reka punya.

    ReplyDelete